loading...
مرکز پرستاری مراقبتی توان سلامت
رضا محمدیان بازدید : 94 چهارشنبه 04 دی 1398 نظرات (0)

پرستار نوزاد | هزینه استخدام پرستار نوزاد در منزل | پرستار نوزاد در تهران | توان سلامت

پرستار نوزاد

اگر در جست و جوی یک پرستار نوزاد مناسب برای فرزند دلبندتان هستید، به شما تبریک می‌گوییم چون در صفحه مناسبی قرار دارید. پس با ما همراه باشید تا به زودی این دغدغه مهم شما را برطرف سازیم.

امروزه نقش زنان در فعالیت‌های اجتماعی بسیار پررنگ‌تر از گذشته شده است. اما این وظیفه و مسئولیت اجتماعی با مادر شدن آنها در تضاد نیست. از طرفی نوزادان بیش از هر کودک دیگری نیاز به مراقبت دارد. استخدام پرستار برای نوزاد، در شرایطی که مادر شاغل باشد یا به هر سبب نمی‌تواند به صورت کامل در کنار فرزندش حضور داشته باشد، امری ضروری است. از طرفی یافتن و استخدام پرستاری که نیازهای نوزاد را بشناسد و بتواند به درستی به آن پاسخ بدهد، گاها امری دشوار و زمانبر است.

مرکز خدمات پرستاری توان سلامت با بهره‌گیری از پرستاران حرفه‌ای و وظیفه‌شناس در تهران و سایر نقاط ایران (کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و…) توانسته است به این نیاز  خانواده ها به درستی پاسخ دهد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره خدمات ما دریافت کنید ادامه متن را بخوانید. ضمنا می‌توانید با تماس با مرکز خدمات پرستاری توان سلامت هرگونه پرسشی که درباره پرستار نوزاد و هزینه‌های مربوط به آن دارید، با ما در میان بگذارید. 

اطلاعات تماس با مرکز خدمات پرستاری توان سلامت

 

مراقبت از نوزاد

همیشه با شنیده‌شدن صدای نوزاد نو‌رسیده حال و هوای خانواده‌ها تغییر می‌کند. عطر خوب این فرشته‌های زیبا فضای خانه را پر از شادی می­‌کند. نوزادان در این برهه از زندگی کاملاً به والدین خود وابسته هستند. عدم توانایی نوزاد باعث می‌شود که این فرشته پاک به مراقبت و نگهداری والدین نیاز مبرمی داشته باشد. از طرفی اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده، برنامه روتین و همیشگی والدین را تغییر می‌دهد. آنها می‌دانند باید در برنامه­‌ریزی خود تجدیدنظر اساسی داشته باشند. یک نوزاد همانطور که شادی را به پدر و مادر خود هدیه می‌دهد، مسئولیت‌های او را نیز بیش از گذشته خواهد کرد.

پس والدین باید طوری وقت خود را تنظیم کنند که هم برای نوزاد  خود و هم امور روزمره خود فرصت کافی داشته باشند. آنها باید نیازهای نوزاد خود را بشناسند و تمام تلاش خود را برای رفع نیاز فرزندانشان به کار ببرند. در ادامه فهرستی از چند نیاز اولیه و مهم یک نوزاد را نام می‌بریم.

نیازهای اصلی نوزاد

نیازهای جسمانی: اصلی‌ترین و حیاتی‌ترین نیاز یک نوزاد همانند سایر افراد، نیاز به غذا، آب، پوشاک و مکانی مناسب برای زندگی است. والدین مسئول تأمین این نیازها هستند تا او در آینده احساس امنیت و آرامش داشته باشد.

نیاز به مراقبت های خاص: نوزاد با توجه به میزان توانایی‌های محدودی که دارد، وابستگی زیادی به والدین دارد. علاوه بر این یک نوزاد بسیار ضربه‌پذیر است و باید در مراقبت از او نهایت دقت خود را به کار ببریم.

نیاز به آرامش و امنیت: والدین باید محیطی امن و آرام و به دور از هرگونه خطر را برای رشد فرزند خود آماده کنند. در صورت تأمین این نیاز کودکان در آینده یاد می­‌گیرند به سایر افراد اطمینان کنند و از چیزی نترسند.

نیاز به محبت: نوزاد باید بفهمد که والدین و اطرافیان او را دوست دارند و برای آنها بسیار اهمیت دارد. تأمین این نیاز در نوزادان موجب می‌شود آنها در آینده عزت و اعتماد‌به‌نفس بالایی داشته باشند. 

پرستار نوزاد

 

استخدام پرستار نوزاد در منزل

امروزه با افزایش وظایف و مسئولیت های والدین یا به دلایل متنوع دیگر گاها والدین نمی‌توانند به صورت تمام وقت در کنار نوزاد خود حضور داشته باشند. پس نیاز به پرستاری دارند تا در زمان عدم حضور آنها به امورات فرزند دلبندشان رسیدگی کند. استخدام پرستار نوزاد در منزل، امری حساس و مهم است. این فرد باید با آگاهی انتخاب شود تا بتواند به نیازهای نوزاد به درستی پاسخ دهد. مرکز خدمات پرستاری توان سلامت با بهره‌گیری از پرستارانی مجرب و متعهد توانسته است دغدغه والدین و نیاز نوزادان را برطرف سازد. در ادامه ما به طور خلاصه دو مورد از ویژگی‌‌های پرستاران تحت نظارت خود را بیان می‌کنیم.

 کودکیاران و مراقبین اعزامی مرکز توان سلامت نسبت به وظایف و امور پرستاری نوزاد به طور کامل آگاه هستند. پرستاران این مرکز جهت نگهداری از کودک و نوزاد، طبق تعهداتشان عمل می‌کنند. آنها با نوزاد و کودک شما با مهربانی و دلسوزانه رفتار خواهند کرد.

پرستاران نوزاد در مرکز توان سلامت سابقه مادرشدن دارند. این تجربه به آنها کمک می‌کند که با نیازهای نوزاد شما آشنا باشند و آنها را برطرف سازند. ضمنا تجربه مادرانه آنها باعث خواهد شد که به خوبی با کودک شما ارتباط برقرار کنند و کودک جای خالی مادر خود را کمتر احساس خواهد کرد.

استخدام پرستار نوزاد

 

قیمت و هزینه پرستار نوزاد

هزینه استخدام پرستار نوزاد در منزل به نوع قرارداد و میزان وظایف پرستار بستگی دارد. شما می‌توانید با توجه به ساعات یا تعداد روزهایی که نیاز به پرستار دارید، اقدام به استخدام فرد مورد نظر خود کنید. یافتن پرستار نوزاد قابل اعتماد با پرداخت هزینه مناسب برای اغلب والدین امری دشوار است.

به همین منظور شرکت هایی جهت خدمات پرستاری در شهرهای بزرگ پدید آمده‌است. وظیفه این شرکت‌ها شناخت نیاز مشتریان و اعزام پرستار مناسب برای آنهاست. مرکز خدمات پرستاری توان سلامت با بیش از 10 سال سابقه درخشان در این زمینه، به نامی قابل اعتماد جهت استخدام پرستار نوزاد در منزل تبدیل شده‌است. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با این مرکز، از قیمت و هزینه استخدام پرستار نوزاد مطلع شوید. ضمنا جهت آگاهی بیشتر و دریافت مشاوره درباره استخدام پرستار نوزاد نیز می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

راه‌های ارتباط با ما جهت مشاوره و دریافت خدمات

تلفن ثابت جهت تماس و دریافت مشاوره : 02177505919

شماره همراه جهت تماس و دریافت مشاوره : 09900133900

هزینه پرستار نوزاد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
مرکز پرستاری مراقبتی توان سلامت با هدف ارتقا و بهبود سطح سلامت جامعه و کمک به هم‌وطنان عزیز در سال ۱۳۸۷ تاسیس گردید. این مرکز با بهره‌گیری از متخصصین حوزه پرستاری و کادر اجرایی مجرب، بالاترین سطح کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند. توان سلامت سالهاست که در زمینه نگهداری و پرستاری از سالمندان، بیماران، کودکان و نوزادان به صورت گسترده و در تمام نقاط ایران فعالیت دارد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 3,545
  • بازدید کلی : 61,618